Blog
Dzielimy się z Wami wiedzą. Dowiedz się więcej o promocji marek health, beauty & lifestyle.
-
Visual marketing: czy twoja firma go potrzebuje?
3 sekundy. Dokładnie tyle czasu ma produkt, aby przekonać do siebie (lub zniechęcić) klienta. Dotyczy to zarówno stron internetowych, jak i artykułów, opakowań kosmetyków, a
-
Strategia komunikacji marki w branży beauty. Jak zrobić to dobrze?
Strategia jest bazą, słownikiem i nieocenioną pomocą w sytuacjach kryzysowych. Dowiedz się, dlaczego nie stać cię na to, by nie mieć strategii komunikacji. Strategia komunikacji marki
-
Klinika medycyny estetycznej w czasach pandemii
Jak ochronić swój biznes i skutecznie komunikować się z pacjentami w tym trudnym czasie?
-
5 zalet wideo w komunikacji marki beauty
Obok zdjęć i grafik najbardziej angażującą formą komunikacji online z odbiorcami jest wideo. Już 80% użytkowników chętniej niż zwykły post przyswaja treści jako film.
-
Facebook czy Instagram?
Medycyna estetyczna to branża, która aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Facebook i Instagram to najszybsza i najpopularniejsza droga komunikacji z odbiorcami.
-
Influencer – jak może pomóc twojej firmie?
Serduszka, polubienia, komentarze i udostępnienia - to tym żyje dzisiejszy świat i doskonale wiedzą o tym współcześni liderzy opinii, czyli influencerzy. A kim są?
-
Aplikacje, które ułatwią Ci obróbkę zdjęć na Instagramie
Branżę beauty&wellness wyróżniają estetyczne kreacje zdjęciowe i graficzne. Nie jest tajemnicą, że to obraz przykuwa wzrok i to on obecnie jest najważniejszy w przekazie medialnym.
-
Marka kosmetyczna na Instagramie – od czego zaczać?
W ostatnich latach Instagram nabrał rozpędu i spokojnie może być traktowany na równi z Facebookiem. Wszystko wskazuje na to, że nadal będzie się prężnie rozwijał
-
Reklama kliniki – co może, a czego nie może reklamować lekarz.
Jak na tle prawnym lekarze mogą opowiedzieć o swoich świadczeniach?
-
Jak opowiedzieć o klinice medycyny estetycznej w Social Mediach?
Facebook jest jednym z lepszych i tańszych narzędzi, które można wykorzystać do reklamowania biznesu. Tylko jak zrobić to skutecznie?
-
Case study: Vogue Polska
Początek 2018 roku był dla branży modowej i urodowej nie lada wyzwaniem. Największym wydarzeniem okazała się premiera polskiej edycji światowego magazynu o modzie, stylu i
-
Remarketing – dlaczego jest potrzebny właśnie twojej firmie?
To pojęcie, które dla laików marketingowych może brzmieć nieco tajemniczo. Warto jednak dokładniej się mu przyjrzeć, ponieważ popularność tego narzędzia stale rośnie.