Blog
Dzielimy się z Wami wiedzą. Dowiedz się więcej o promocji marek health, beauty & lifestyle.
-
Visual marketing: czy twoja firma go potrzebuje?
3 sekundy. Dokładnie tyle czasu ma produkt, aby przekonać do siebie (lub zniechęcić) klienta. Dotyczy to zarówno stron internetowych, jak i artykułów, opakowań kosmetyków, a
-
Strategia komunikacji marki w branży beauty. Jak zrobić to dobrze?
Strategia jest bazą, słownikiem i nieocenioną pomocą w sytuacjach kryzysowych. Dowiedz się, dlaczego nie stać cię na to, by nie mieć strategii komunikacji. Strategia komunikacji marki
-
Jak Covid-19 zmienił rynek branży beauty?
Na podstawie raportu McKinsey „How Covid-19 is changing world of beauty” możemy prognozować, że branża beauty okazała się być stosunkowo odporna na kryzys. Nie wiem
-
Branża kosmetyczna w czasach koronawirusa
Jako przedstawiciel marki kosmetycznej z pewnością zastanawiasz się: co dalej? Jak przetrwać w czasach kryzysu i przygotować się na… niespodziewane?
-
Klinika medycyny estetycznej w czasach pandemii
Jak ochronić swój biznes i skutecznie komunikować się z pacjentami w tym trudnym czasie?
-
5 zalet wideo w komunikacji marki beauty
Obok zdjęć i grafik najbardziej angażującą formą komunikacji online z odbiorcami jest wideo. Już 80% użytkowników chętniej niż zwykły post przyswaja treści jako film.
-
Facebook czy Instagram?
Medycyna estetyczna to branża, która aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Facebook i Instagram to najszybsza i najpopularniejsza droga komunikacji z odbiorcami.
-
Influencer – jak może pomóc twojej firmie?
Serduszka, polubienia, komentarze i udostępnienia - to tym żyje dzisiejszy świat i doskonale wiedzą o tym współcześni liderzy opinii, czyli influencerzy. A kim są?
-
Aplikacje, które ułatwią Ci obróbkę zdjęć na Instagramie
Branżę beauty&wellness wyróżniają estetyczne kreacje zdjęciowe i graficzne. Nie jest tajemnicą, że to obraz przykuwa wzrok i to on obecnie jest najważniejszy w przekazie medialnym.
-
Marka kosmetyczna na Instagramie – od czego zaczać?
W ostatnich latach Instagram nabrał rozpędu i spokojnie może być traktowany na równi z Facebookiem. Wszystko wskazuje na to, że nadal będzie się prężnie rozwijał
-
Reklama kliniki – co może, a czego nie może reklamować lekarz.
Jak na tle prawnym lekarze mogą opowiedzieć o swoich świadczeniach?
-
Jak opowiedzieć o klinice medycyny estetycznej w Social Mediach?
Facebook jest jednym z lepszych i tańszych narzędzi, które można wykorzystać do reklamowania biznesu. Tylko jak zrobić to skutecznie?