Hello! Promujemy marki. 

Com&Media Sp. z o.o.
ul. Bagatela 11 lok. 18
Warszawa

search
Com&Media

Visual marketing: czy twoja firma go potrzebuje?

3 sekundy. Dokładnie tyle czasu ma produkt, aby przekonać do siebie (lub zniechęcić) klienta. Dotyczy to zarówno stron internetowych, jak i artykułów, opakowań kosmetyków, a nawet okładek książek. Dlatego tak ważny jest design i przemyślany marketing wizualny.

Zainwestuj w prezencję

Twoim klientkom zależy, aby czuć się i wyglądać pięknie. Doskonale wiesz, jak wielki w tym udział ma nie tylko profesjonalne przeprowadzenie zabiegów kosmetologicznych, ale również ich oprawa i wystrój gabinetu. Jeśli do tej pory materiały marketingowe twojej marki nie zajmowały twojej uwagi, najwyższa pora to zmienić. Jeśli chcesz budować wizerunek specjalisty od urody, zadbaj o to, aby design twojej strony, przekazów reklamowych i grafiki w social media współgrał z tym wizerunkiem.

Design nie jest zbędnym wydatkiem: jest kluczową inwestycją.

Przez oko do serca

Obecnie coraz więcej czasu spędzamy online, jednocześnie mając coraz mniej czasu w ogóle. Dlatego na poszukiwanie odpowiedzi poświęcamy zaledwie kilka chwil i decyzje o tym, czy zaufać danej marce podejmujemy w mgnieniu oka. Wedle badań behawioralnych i marketingowych, prezencja strony internetowej danej marki jest kluczowa w jej ocenieniu jako eksperta. Nie bez znaczenia jest również tzw. customer experience, czyli zbiór doświadczeń, jakie ma użytkownik twojej strony przeglądając ją. Na customer experience składa się stopień przejrzystości strony, intuicyjność nawigacji, łatwość w odnajdywaniu kluczowych informacji, możliwość kontaktu.

Aż 90 procent informacji, które czerpiemy na temat świata odbieranych jest za pomocą elementów wizualnych. Od ciebie zależy, czy informacje odbierane na temat twojej marki będą dziełem przypadku, czy przemyślanego projektu: visual marketingu.

Nie tylko zdjęcia

Chociaż z branżą beauty najczęściej kojarzą się przede wszystkim fotografie przedstawiające modelki czy efekty zabiegowe, równie istotna jest także fotografia produktowa i zbudowanie z pomocą zdjęć i kolorów pewnego zbioru skojarzeń z daną marką. Aktualne trendy wskazują na minimalizm, monochromatyczne materiały marketingowe z wyrazistą dominantą. Dotyczy to także treści tekstowych, jednak należy mieć na uwadze, że content pisany dociera do osób, które znajdują się już dalej w tzw. lejku sprzedażowym. Dlatego na równi z inwestowaniem w merytoryczne, chwytliwe treści, należy inwestować w ich atrakcyjne zaprezentowanie wizualne.

Wzoruj się na najlepszych

Doskonałym przykładem tego, jak ważny jest visual marketing jest świetnie zaprojektowane logo. Pomyśl o najbardziej znanych brandach z twojej branży: z łatwością możesz zapewne przywołać ich logotypy, być może również kolorystykę, która najczęściej towarzyszy ich obecności w mediach. Dobry design przykuwa spojrzenia, sprawiając jednocześnie, że chcemy poczuć się częścią danego brandu, identyfikujemy się z jego wartościami.

W branży kosmetologicznej obcowanie z materiałami reklamowymi danej marki powinno wciągać w świat beauty: dawać namiastkę tego, co można otrzymać korzystając z jej produktów. Być zaproszeniem, ale jednocześnie obietnicą. Wiemy, jak pomóc twojej marce w osiągnięciu takiego statusu.

Kontakt:

Ewa Świgoń:

ewa.swigon@com-and-media.pl

📞 602 708 084