Blog
Dzielimy się z Wami wiedzą. Dowiedz się więcej o promocji marek health, beauty & lifestyle.
-
Visual marketing: czy twoja firma go potrzebuje?
3 sekundy. Dokładnie tyle czasu ma produkt, aby przekonać do siebie (lub zniechęcić) klienta. Dotyczy to zarówno stron internetowych, jak i artykułów, opakowań kosmetyków, a
-
Strategia komunikacji marki w branży beauty. Jak zrobić to dobrze?
Strategia jest bazą, słownikiem i nieocenioną pomocą w sytuacjach kryzysowych. Dowiedz się, dlaczego nie stać cię na to, by nie mieć strategii komunikacji. Strategia komunikacji marki
-
Marka kosmetyczna na Instagramie – od czego zaczać?
W ostatnich latach Instagram nabrał rozpędu i spokojnie może być traktowany na równi z Facebookiem. Wszystko wskazuje na to, że nadal będzie się prężnie rozwijał
-
Reklama kliniki – co może, a czego nie może reklamować lekarz.
Jak na tle prawnym lekarze mogą opowiedzieć o swoich świadczeniach?
-
Jak opowiedzieć o klinice medycyny estetycznej w Social Mediach?
Facebook jest jednym z lepszych i tańszych narzędzi, które można wykorzystać do reklamowania biznesu. Tylko jak zrobić to skutecznie?
-
Case study: Vogue Polska
Początek 2018 roku był dla branży modowej i urodowej nie lada wyzwaniem. Największym wydarzeniem okazała się premiera polskiej edycji światowego magazynu o modzie, stylu i
-
Remarketing – dlaczego jest potrzebny właśnie twojej firmie?
To pojęcie, które dla laików marketingowych może brzmieć nieco tajemniczo. Warto jednak dokładniej się mu przyjrzeć, ponieważ popularność tego narzędzia stale rośnie.
-
10 kroków do zwiększenia liczby pacjentów w Twojej klinice
Co zrobić, aby wyróżnić się spośród innych, a w rezultacie zdobyć nowych klientów dla swojego gabinetu medycyny estetycznej?
-
Marka kosmetyczna w Social Mediach – o czym musimy pamiętać?
Jak wybić się na jej tle konkurencji, przyciągnąć konsumenta i zrobić to z pomocą Social Mediów?
-
Jak Covid-19 zmienił rynek branży beauty?
Na podstawie raportu McKinsey „How Covid-19 is changing world of beauty” możemy prognozować, że branża beauty okazała się być stosunkowo odporna na kryzys. Nie wiem
-
Branża kosmetyczna w czasach koronawirusa
Jako przedstawiciel marki kosmetycznej z pewnością zastanawiasz się: co dalej? Jak przetrwać w czasach kryzysu i przygotować się na… niespodziewane?
-
Klinika medycyny estetycznej w czasach pandemii
Jak ochronić swój biznes i skutecznie komunikować się z pacjentami w tym trudnym czasie?