Hello! Promujemy marki. 

Com&Media Sp. z o.o.
ul. Bagatela 11 lok. 18
Warszawa

search
Branża beauty stoi przed olbrzymią zmianą w sposobie reklamowania swoich usług.
Nowe przepisy wchodzą w życie 1 stycznia 2023, a wraz z nimi takie ograniczenia jak np. zakaz pokazywania iniekcji skórnych, wypełniaczy, implantów, efektów przed i po zastosowaniu preparatu czy postów z influencerami polecającymi wyrób medyczny.
  • Jak poruszać się w gąszczu tych ograniczeń i jak interpretować ogólne zalecenia ustawowe w kontekście działania kliniki?
  • Które preparaty są wyrobami medycznymi i podlegają restrykcjom, a które można swobodnie reklamować?
  • Jak odróżnić reklamę podlegającą obostrzeniom, od informacji?
  • Które posty można zostawić na Instagramie czy Facebooku, a które należy usunąć i do kiedy?
  • Jak dostosować swoją strategię promocji kliniki medycyny estetycznej, żeby wciąż skutecznie sprzedawać mimo tych ograniczeń?

W odpowiedzi na te dylematy przygotowaliśmy dla Państwa kompleksową usługę wsparcia:

LEGAL BEAUTY

Audyt prawno-marketingowy działalności reklamowej

Co oferujemy? Zapewniamy dwutorowe wsparcie w promowaniu usług klinik medycyny estetycznej w mediach społecznościowych, zgodnie z nowymi przepisami: audyt prawny obejmujący dotychczasową działalność promocyjną i audyt marketingowy, nastawiony na przebudowę strategii promocji pod kątem nowych wymagań.

Dlaczego audyt jest konieczny?

Bez takiej analizy klinika naraża się na kary. Za reklamę wyrobu medycznego niezgodnie z nowymi wytycznymi grozi grzywna w wysokości od 2 tys. do 2 mln. złotych. Ich wymierzaniem zajmą się inspektorzy Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Przejdźmy do konkretów!

Z pewnością orientujesz się już w zakresie zmian – powstało sporo artykułów opisujących nowe reguły reklamy. Jak to jednak przenieść na Twoją dotychczasową aktywność promocyjną? Czy wystarczy drobna korekta grafik, czy wszystkie posty trzeba usunąć, w jakich wydarzeniach można się promować, jak zmienić zasady współpracy z infuencerami?

Zajmiemy się kompleksowo promocyjną stroną Twojego biznesu. 

  • Wskażemy konkretne przykłady z portfolio twojej firmy, które mogłyby skutkować nałożeniem kar przez komisję leków i wyrobów medycznych
  • przygotujemy wskazówki, jak można zmodyfikować reklamy
  • zrobimy listę działań zakazanych w oparciu o twoje dotychczasowe aktywności
  • opracujemy wskazówki, jak skutecznie się promować w nowej rzeczywistości prawnej

Zakres usług

Audyt prawny

Analiza dotychczasowych reklam na Facebooku i Instagramie ze wskazaniem materiałów, które łamią przepisy i powinny zostać usunięte z profilu.

Audyt marketingowy

analiza dotychczasowej strategii marketingowej w SM i miesięczny zestaw materiałów na Instagram i Facebook zgodnie z nowymi wytycznymi (8 postów, 20 relacji, 3 rolki).

Audyt prawny + marketingowy

Kompleksowa obsługa Instagrama i Facebooka pod kątem nowych przepisów i zapewnienie skutecznych i zgodnych z prawem treści przez miesiąc.

Audyt prawny przeprowadzi doświadczony specjalista z zakresu prawa medycznego,

adwokat Konrad Korbiński

z HMA Poland sp. z o.o.

Reklama wyrobów medycznych - otrzymaj wytyczne

Czy chcesz poznać nowe zasady reklamy wyrobów medycznych i pozyskiwania pacjentów zgodnie z nowymi przepisami?

Wypełnij poniższy formularz aby otrzymać nasz poradnik:



    Masz pytania?


    Chcesz otrzymać ofertę współpracy?

    Skontaktuj się z nami:
    E: biuro@com-and-media.pl
    T: 602 708 084

    Czy chcesz poznać nowe zasady reklamy wyrobów medycznych i pozyskiwania pacjentów zgodnie z nowymi przepisami?

    Wypełnij poniższy formularz aby otrzymać nasz poradnik: