Projekt dla IBSA Derma
Nasza agencja miała przyjemność współpracować przy realizacji projektu IBSA Valuance Icons – prestiżowego programu szwajcarskiej marki farmaceutycznej IBSA Derma, który wyróżnia ośrodki medycyny estetycznej, kierujące się wartościami takimi jak Ludzie, Innowacja, Jakość i Odpowiedzialność.
Dla tego prestiżowego plebiscytu opracowaliśmy kompleksowy projekt strony internetowej, która stała się centralnym punktem do zbierania zgłoszeń online. Zajęliśmy się również produkcją materiałów reels z udziałem nagrodzonych w 2023 roku, którzy wcielili się w rolę ambasadorów projektu. Nasze działania obejmowały także regularną komunikację w Internecie, w tym posty na social media, mailingi oraz kampanie digital. Dzięki skutecznej strategii PR plebiscyt zyskał szerokie zainteresowanie i liczne publikacje w mediach, w tym m.in.: vogue.pl, twójstyl.pl oraz Forbes Women, co znacząco wpłynęło na rozpoznawalność i prestiż całego przedsięwzięcia.