Blog




Serduszka, polubienia, komentarze i udostępnienia - to tym żyje dzisiejszy świat i doskonale wiedzą o tym współcześni liderzy opinii, czyli influencerzy. A kim są? To osoby, które w mediach społecznościowych cieszą się ogromną popularnością. Trudno się więc dziwić, że to oni skutecznie podbijają rynek reklamowy.





Aplikacje, które ułatwią Ci obróbkę zdjęć na Instagramie

Branżę beauty&wellness wyróżniają estetyczne kreacje zdjęciowe i graficzne. Nie jest tajemnicą, że to obraz przykuwa wzrok i to on obecnie jest najważniejszy w przekazie medialnym.
Marka kosmetyczna na Instagramie od czego zacząć?

W ostatnich latach Instagram nabrał rozpędu i spokojnie może być traktowany na równi z Facebookiem. Wszystko wskazuje na to, że w 2019 roku nadal będzie się prężnie rozwijał i stanowił jedno z głównych źródeł informacji dla potencjalnych odbiorców.
Reklama kliniki – co może, a czego nie może reklamować lekarz

W miarę rozwoju nowych technologii kliniki medycyny estetycznej rozbudowują zakres oferowanych przez siebie świadczeń o coraz to bardziej zaawansowane metody zabiegowe.


Jak opowiedzieć o klinice medycyny estetycznej w Social Mediach?

Istnieje takie powiedzenie, że jeśli nie masz Facebooka to w dzisiejszym świecie nie istniejesz. Jest to oczywiście metafora i nie trzeba odnosić jej do własnego życia.
Case study:
Vogue Polska


Początek 2018 roku był dla branży modowej i urodowej nie lada wyzwaniem. Największym wydarzeniem okazała się premiera polskiej edycji światowego magazynu o modzie, stylu i trendach VOGUE.
Remarketing – dlaczego jest potrzebny właśnie twojej firmie?

To pojęcie, które dla laików marketingowych może brzmieć nieco tajemniczo. Warto jednak dokładniej się mu przyjrzeć, ponieważ popularność tego narzędzia stale rośnie. Nie bez powodu.


10 kroków do zwiększenia liczby pacjentów w twojej klinice

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zabiegami pielęgnacyjnymi, odmładzającymi oraz poprawiającymi wygląd, na rynku pojawia się coraz więcej gabinetów medycyny estetycznej.
Marka kosmetyczna w Social Mediach – o czym pamiętać?

Marki kosmetyczne zaliczane są do tzw. FMCG czyli dóbr szybko zbywalnych. Z jednej strony kreuje to duże zapotrzebowanie na produkty z tego segmentu, z drugiej zaś ogromną konkurencję w branży.