Blog




Istnieje takie powiedzenie, że jeśli nie masz Facebooka to w dzisiejszym świecie nie istniejesz. Jest to oczywiście metafora i nie trzeba odnosić jej do własnego życia. Jednak jeśli chodzi o reklamowanie biznesu i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, Facebook jest jednym z lepszych i tańszych narzędzi, które można wykorzystać do tego celu. Tylko jak zrobić to skutecznie?





Case study:
Vogue Polska


Początek 2018 roku był dla branży modowej i urodowej nie lada wyzwaniem. Największym wydarzeniem okazała się premiera polskiej edycji światowego magazynu o modzie, stylu i trendach VOGUE.
Remarketing – dlaczego jest potrzebny właśnie twojej firmie?

To pojęcie, które dla laików marketingowych może brzmieć nieco tajemniczo. Warto jednak dokładniej się mu przyjrzeć, ponieważ popularność tego narzędzia stale rośnie. Nie bez powodu.
10 kroków do zwiększenia liczby pacjentów w twojej klinice

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zabiegami pielęgnacyjnymi, odmładzającymi oraz poprawiającymi wygląd, na rynku pojawia się coraz więcej gabinetów medycyny estetycznej.


Marka kosmetyczna w Social Mediach – o czym pamiętać?

Marki kosmetyczne zaliczane są do tzw. FMCG czyli dóbr szybko zbywalnych. Z jednej strony kreuje to duże zapotrzebowanie na produkty z tego segmentu, z drugiej zaś ogromną konkurencję w branży.